Φύλλα εργασίας-δράσεις

1.Η Γωνιά της Σκέψης και της Συμφιλίωσης

Για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα!


2.Τρέβορ Ρομέιν "Οι νταήδες του σχολείου είναι βλάκες".

Το βιβλίο αποτελεί έναν οδηγό για τα παιδιά που έρχονται αντιμέτωπα με καταστάσεις σχολικού εκφοβισμού.
Με πολύ χιούμορ περιγράφει το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, τους νταήδες και αυτούς που υφίστανται περιστατικά σχολικής βίας.
Δίνει χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές στα παιδιά που εκφοβίζονται σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν και τι πρέπει να αποφεύγουν, όταν έχουν να αντιμετωπίσουν τους νταήδες.

Για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα!

3.Βήματα για τη ζωή

6 Μαρτίου, Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Αφιέρωμα στη συνεργασία, στον σεβασμό, στην ενσυναίσθηση, στη φιλία, έννοιες αντίποδας στην ενδοσχολική βία
Για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα.

4.Καρφί ή ήρωας; - Καταπολεμώντας την ενδοσχολική βία

Ξεκίνησα ξεκαθαρίζοντας το πότε κάποιος γίνεται "καρφί" , "μαρτυριάρης" κτλ και πότε το να ενημερώσω κάποιον είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Δυστυχώς , όπως πιστεύω πως γίνεται σε πολλές τάξεις, οι απειλές του τύπου "Αν το πεις, χάθηκες" δε λείπουν από τη δική μου τάξη. Προσπάθησα έτσι να βγάλω από την παθητική στάση του παρατηρητή τους μαθητές μου και να τους ξαλαφρώσω από το βάρος "του καρφιού".... Για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα.

5.κάρτες αναφοράς για την φιλία και πίνακες αναφοράς για την ενδοσχολική βία

για συζήτηση με τα παιδιά. Για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα.

6. Λόγια από καρδιάς

Ας βάλουμε στην καρδιά μας εικόνες που μας ευχαριστούν και ας γράψουμε λόγια που μας κάνουν χαρούμενους. Μια ομαδική αλλά και ατομική εργασία για να σχεδιάσουμε αγαπημένα πρόσωπα, όμορφες στιγμές και να γράψουμε λόγια από καρδιάς.Για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα.

8.Η ζυγαριά των συναισθημάτων

Η ζυγαριά των συναισθημάτων. Βρες την πιο "βαριά" πράξη και διαπίστωσε πιο είναι το πιο "βαρύ" συναίσθημα. Οι καρτές που παρατίθενται παράκατω δείχνουν αυτές τις πράξεις. Βάλτες στη σωστή θέση της ζυγαριάς και πές πως νιώθεις.

ΚΛΙΚ στην εικόνα.

10.Για να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας

Κάρτες και ανθρωπάκια για να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας σε διάφορες καθημερινές μας δραστηριότητες αλλά και να χρησιμοοποιηθούν ταυτόχρονα με τις εικόνες και τις φωτογραφίες bullying, βάζοντας δίπλα σε κάθε εικόνα τη φατσούλα που εκφράζει το συναίσθημά μας τη στιγμή που βλέπουμε την καθε εικόνα. Στη συνέχεια με τη βοήθεια του καθρέφτη εκφραζόμαστε ανάλογα παρατηρώντας το πρόσωπό μας αλλά και τη στάση του σώματός μας. Κλικ στην εικόνα.

12. Ομαδικά παιχνίδια για το σχολείο

  • η φρουτοσαλάτα
  • παπουτσωμένες καρέκλες
  • το παιχνίδι της σοκολάτας

Για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα.

14.ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ

από:https://pythagoreionip.blogspot.gr/2014/10/blog-post_29.html

16."Εγώ κι εσύ μαζί"

Για όλη τη δράση ΚΛΙΚ εδώ!

18. Κι άλλα βιβλία...

22. Ο τριγωνοψαρούλης εναντίον του μεγάλου καρχαρία

Ο Τριγωνοψαρούλης, το διαφορετικό ψαράκι που όλοι αγαπούν, είναι αναγκασμένος να δώσει μάχη με τον ισχυρότερο όλων των βυθών, το Μεγάλο Καρχαρία. Μα τι συνέβη;

24. Μη με κοροϊδεύεις

26. Ένα βιντεάκι μου

Το φτιάξαμε στην ΣΤ΄ τάξη το σχ.έτος 2013-14

28. Δημιουργία κόμικς με θέμα τη σχολική βία.

7. τα βραχόλια της φιλίας

Αφρόδες υλικό σε διάφορα χρώματα σε λωρίδες κομμένο με ψαλιδάκι με σχέδιο. Το φοράμε σαν βραχιόλι στα παιδιά και το ενώνουμε με βελκρο ώστε να μπαίνει και να βγαίνει.

9.Ο κουβάς της φλυαρίας , το εισητήριο της τουαλέτας και το σπρέι της ησυχίας, το αυτί της φλυαρίας.

4 προτινόμενες λύσεις για την επαναφορά της τάξης, στην τάξη προκειμένου να αποφύγουμε περιστατικά "του μαρτυριάρη" , του ανήσυχου που ψάχνει αφορμή να πάει στην τουαλέτα για να κάνει φασαρία και τέλος να χαλαρώσουμε την ένταση με το σπρέι της ησυχίας. Για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα.

11. Ο Keith Haring

με όμορφο τρόπο και χωρίς να ζωγραφίζει χαρακτηριστικά των προσώπων στους πίνακές του μας δείχνει με διαφορετικό από αυτό που μέχρι στιγμής είχαμε δει συναισθήματα αγάπης και φιλίας.Η τέχνη έχει θεραπευτικές ιδιότητες και τη δυνατότητα να εκφράσει συναισθήματα και μάλιστα πολύ δυνατά.


13. Ένας βιωματικός εορτασμός της ημέρας κατά της ενδοσχολικής βίας

μία προληπτική και βιωματική παρέμβαση για το θέμα

Αρχικά, μαζί με την κούκλα που έφτιαξαν, την Αγάπη, διάβασαν στα παιδιά ένα βιβλίο, το : "Πες μου γιατί... δεν έχουμε όλοι το ίδιο χρώμα;". Σε κάθε σελίδα έκαναν ερωτήσεις και προτάσεις στις οποίες συμμετείχαν όλα τα παιδιά... για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα.

15.ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

17."Τσέπη της καρδούλας"

της Κατερίνας Τζωρίδου. Μάθαμε ότι υπάρχει μέσα στην καρδούλα μας μια αόρατη τσέπη, όπου μπορούμε να φυλάμε όλα όσα μας έχουν κάνει να νιώσουμε όμορφα και, όταν μας λείπουν, να τα βρίσκουμε εκεί ώστε να νιώσουμε και πάλι όμορφα!

Έπειτα, φτιάξαμε μια μεγάλη καρδιά με μια πελώρια τσέπη και βάλαμε εκεί τα χαρτάκια μας. Τη γεμίσαμε όλη!

Όταν θα είμαστε λυπημένοι, θα ψάχνουμε εκεί να βρούμε αυτό που μας παρηγορεί...

περισσότερα ΕΔΩ!

20. Ο ενδοσχολικός εκφοβισμός χαρακτηρίζεται :

• Πρόθεση. • Τραυματικό αντίκτυπο. • Χρονική διάρκεια. • Εξουσία. • Επανάληψη. • Πρόκληση.

21. Ένα υπέροχο βιντεάκι!

23. Χέρια σαν και αυτά Τραγουδούν

Υπάρχουν χέρια που έχουν μάθει να σου δίνουν
Και άλλα χέρια που ζητάνε μοναχά.

25. Το χαλασμένο φαξ

παιχνίδι συνεργασίας... για περισσότερα κλικ ΕΔΩ!

27. Τα παιδιά διώχνουν το φόβο τους και μας αφυπνίζουν για το bullying με ένα παραμύθι!

....έμαθαν τι είναι σχολικός εκφοβισμός (bullying), συζήτησαν, αναζητώντας λύσεις για παρόμοιες καταστάσεις που δυστυχώς έχουν βιώσει τα ίδια ή συμμαθητές τους στο σχολείο και με οδηγό τη φαντασία τους έγραψαν μια ανθολογία παραμυθιών με τίτλο «Διώξε τον φόβο σου με ένα παραμύθι». Για περισσότερα ΚΛΙΚ στην εικόνα!

Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε